Wednesday, October 19, 2016

Trading Van Onderlinge Fondse Met Behulp Van Online Handel Platforms

Trading van onderlinge fondse met behulp van online handel platforms Trading van onderlinge fondse met behulp van online handel platforms Hallo mede Traderjis, Ek is nuut op die markte en is die oorweging van die handel 'n indeksfonds, spesifiek een wat die bseindia spore. My primêre rede hiervoor is dat, om mee te begin, ek glo dat dit makliker sou wees vir my om te hou op die top van die beweging van die indeks en die faktore wat dit beïnvloed, as wat dit sou wees vir my om te kyk en te ontleed individuele aandele. Ek wil net opgetel 'n indeksfonds en verhandel dit deur die webwerf die fondsbestuurder se nie, maar ek wil ook graag die vermoë om kort verkoop eenhede van die fonds, en dit, soos ek dit verstaan, sal nie moontlik wees deur 'n fondsbestuurder. Is daar aanlyn handel platforms / makelaars wat handel van onderlinge fonds eenhede en ook kort verkoop van dieselfde toelaat? Indien wel, kan iemand inroep 'n paar vir my? Indien so makelaars nie bestaan ​​sou iemand voorstelle oor hoe ek kan voortgaan gegee my doelwitte te hê? Re: Trading van onderlinge fondse met behulp van online handel platforms Na die beste van my wete, NR. Jy kan nie kort onderlinge fonds.


No comments:

Post a Comment