Sunday, October 16, 2016

Beplan Die Trader 'S

Plan is, die Trader & rsquo Plan is, die Trader & rsquo Deur James Stanley & Ldquo; geluk is wat gebeur wanneer 'n geleentheid aan beplanning & rdquo. Thomas Jefferson & Ldquo; Verminder jou plan op skrif gestel. Die oomblik wat jy hierdie voltooi, sal jy beslis gegee konkrete vorm om die ontasbare begeerte & rdquo. Napoleon Hill Dit vind van aanhalings straal die voordele van beplanning is nie moeilik om te doen. Bo is net twee van die meer algemene, eerbiedige aanhalings verhef die voordele van beplanning. Of daar hierdie een: & Ldquo; Hy wat versuim om te beplan, beplan om te misluk & rdquo. Spreuke Maar jy wil om te kyk na dit, of wie ook al wil jy dalk die voordele van beplanning kan diepgaande wees om te luister; veral wanneer hulle op 'n moeilike aktiwiteit. Dit kan vorm gee aan die proses wat hopelik sal help om te bereik ons ​​doelwitte. In hierdie artikel, sal ons kyk na die waarde vir 'Trader & rsquo; s Plan, & rsquo; en baie van die elemente wat handelaars kyk na hul planne uiteen te sit. Die Trader & rsquo; s Plan kan grootliks verskil tussen handelaars, dikwels rondom persoonlike voorkeure en miskien selfs meer belangrik - doelwitte te bereik. Om hierdie rede, ek kies om my verhandeling van plan begin met my daaglikse doelwit. Dit is die eerste reël in my plan â € en funksioneer as 'n herinnering van wat dit is wat ek wil hê in die markte te bereik op 'n daaglikse basis. Ek kleur en hou hierdie lyn waarde vir 'n groen, & rsquo; sodat dit stokke uit op my plan. By vinnige blik van die plan, die groen doel stokke & ndash; verder herinner my aan wat my werk vir die dag is. Nuwe handelaars sal vra dikwels hoeveel pitte hulle moet teiken wanneer die eerste slag uit. Ek beveel aan dat nuwe handelaars op die demo moet kyk om winsgewend te wees, die opstel van die aanvanklike doelwitte klein en toeneem soos ervaring en troos bou. Trading kan taai wees, en die opstel van uiters uitdagende doelwitte kon uiteindelik besig om 'n ontmoedigend element van die plan. Doelwitte moet realisties, bereikbaar, en die moeite werd wees almal op dieselfde tyd. Dit kan grootliks verskil van handelaar tot handelaar; maar realistiese verwagtinge is van uiterste belang vir die plan, en die benadering. Dit sal dikwels dikteer die res van die plan, so ek begin die plan met hierdie lyn item van my daaglikse doel in waarde vir '. Pips & rsquo; Wanneer gaan ek om handel te dryf? Dit is waarskynlik een van die mees verwaarloosde dele van handel planne wat ek & rsquo; ve gesien. Die FX mark is oop 24 uur per dag en baie handelaars wil om dit te gebruik tot hulle voordeel. Die vloeistof aard van die prys verhandel rondom die klok is 'n dwingende vooruitsig vir handelaars, veral diegene soos ek wat van ander markte soos aandele of kommoditeite gekom; markte waarin gaping risiko kan grootliks beïnvloed 'n handel benadering. Sedert FX is 24 uur per dag oop, is daar minder gapings bloot omdat die mark kom nie & rsquo; t sluit so dikwels as die meeste aandele, termynkontrakte, en kommoditeitsmarkte. 'N Belangrike element van kennis is dat die verskillende handel sessies verskillende waarde vir' kan uitstal, eienskappe, & rsquo; rondom die manier waarop pryse beweeg. In die artikel & ldquo; Wanneer is die beste tyd van die dag handel Forex & rdquo?; deur David Rodriguez en Tim Shea, hulle ondersoek die waarde vir 'Tokio, & rsquo; handel sessie spesifiek; die gebruik van werklike statistieke van kliënte by FXCM. David en Tim stel die tesisstelling wat bewegings in die prys potensieel kleiner tydens die Tokyo Trading sessie kan wees, en, as sodanig, kan meer tegemoetkomend vir nuwer handelaars wees. David en Tim eerste bewys dat gemiddelde prysbewegings van 'n teiken geldeenheid gedurende die Tokio Sessie (in hierdie studie Dawid gebruik EUR / USD) kleiner as dié van ander handel sessies, of tye van die dag kan wees. David en Tim & rsquo; s navorsing kom tot die gevolgtrekking dat strategieë, soos die RSI voorbeeld gebruik in hul navorsing wissel, kan beter bedien word tydens die Tokyo handel sessie. Ek sou hoogs hierdie artikel aanbeveel aan enigiemand onseker oor hoe om hierdie deel van hul Trading Plan bou: Hoeveel gaan ek waag per handel? Die volgende stap in die verhandeling van plan is â € In my opinie & ndash; die belangrikste deel van die plan. Dit is hier waar 'n handelaar & rsquo; s parameters risiko gestel. Daar isn & rsquo; t een antwoord op hierdie vraag dit is, oor-die-raad, beter as 'n ander. Weereens, moet hierdie deel van die plan word gebou rondom 'n individu handelaar & rsquo; s toleransies doelstellings, doelwitte, en risiko. Vir enigiemand wat op soek vir 'n paar hulp in die opstel van hierdie deel van die plan, in die module vir Geld Bestuur in die on-demand video Kursus, stel ons 'n maksimum van 5% op die spel op enige gegewe tydstip. Handelaars moet ook om te bepaal of daardie bedrag in gevaar gaan wees op 'n handel, of baie. As ek waag 5% van my rekening op 5 idees, wat & rsquo; s 25%. As ek verloor op al 5 van my idees, ek het net 75% van my rekening balans wanneer ek begin handel môre. Ek moet dan tot 33% te maak net om terug te keer na my vorige gelykbreekpunt vlak! Persoonlik & ndash; Ek vind dat die vlak van risiko ondraaglik op 'n dag-in en dag-uit-grondslag as 'n handelaar. Ek wil 'n maksimum van 5% van my rekening in gevaar â € oor al die idees wat ek & rsquo; m handel. Op dié manier, as ek 'n baie slegte dag en verloor op al my ambagte ek kan terugkom met 95% van my rekening waarde môre. Hoeveel wins sal ek soek op elke handel geneem? Weereens, kan hierdie deel van die plan grootliks verskil van handelaar tot handelaar afhangende van handel styl, risiko-eienskappe, en doelwitte te bereik. Risiko en beloning is uiters belangrik om handelaars, en weereens, mnr David Rodriguez het gepaardgaande bewyse om verder te help illustreer hierdie punt. In & ldquo; Wat is die nommer een fout Forex Traders Maak & rdquo?; David Rodriguez en Tim Shea gebruik data van FXCM & rsquo; s live kliënte om die storie te vertel. David en Tim kom by die tesis stelling dat 'n minimum 1-1 verhouding altyd gebruik moet word. Dit beteken dat as ek waag 100 pitte in 'n bedryf, ek wil om te kyk vir ten minste 100 pitte as 'n wins. David voortduur, & ldquo; vir 'n laer waarskynlikheid ambagte, soos tendens handel strategieë, 'n hoër risiko / beloning verhouding word aanbeveel, soos 2: 1, 3: 1, of selfs 4: 1. & rdquo; In die module Geld Bestuur van die on-demand video Kursus, beveel ons aan 'n minimum van 2: 1 of groter; wat beteken dat as ek & rsquo; m neem dieselfde handel met 100 pitte van risiko soos hierbo, B & rsquo; m op soek na 'n minimum van 200 pitte op die kop as ek & rsquo; s korrek. Hoe gaan ek ambagte te voer? Dit is een van die meer eenvoudige dele van die verhandeling van plan, aangesien dit dikwels sal bepaal word deur die handel strategie (strategieë) self. Ek wil om seker te maak dat ek & rsquo; vyf uitgeskryf die presiese situasie wat ek is op soek na. As ek met behulp van die waarde vir 'Model Strategie, & rsquo; Dawid en Tim het in & ldquo gebruik; Wanneer is die beste tyd van die dag handel Forex & rdquo?; hierdie afdeling van die verhandeling van plan sou lees: B & rsquo; m op soek na RSI CROSSOVER handel tussen 14:00 EST en 06:00 EST Ek wil dit aan as beskrywend van die strategie as moontlik in hierdie afdeling wees. Hoe gaan ek ambagte verlaat? 'N natuurlike uitvloeisel van die vorige afdeling, dié gebied moet elke strategie aan te spreek word verhandel. Vir elke in waarde vir 'gelys strategie, Hoe is gaan ek om ambagte te voer, en rsquo; Ek wil 'n afrit beplan het. Sommige uitgange kan wees: & ldquo; Ek sal my handel te sluit wanneer 2 keer my eerste vlak risiko ontmoet & rdquo;. Ander mag wees: & ldquo; Ek sal 'n deel van die lot te verwyder en beweeg my stop om gelyk te breek op 'n 50 pit gewin, en ek sal dan agter my stop op die res van die posisie met 30 pitte tot 'n ossillasie my neem uit die . handel & rdquo; Hoe gaan ek my handel (s) te bestuur? Weereens, is dié gebied gaan grootliks verskil tussen handelaars aangesien dit hoogs moet aangepas word op grond van die vorige dele van die verhandeling van plan. Dit kan ook gebou word rondom die spesifieke strategieë of marktoestande verhandel. Trending beweeg kan dikwels voortgaan vir 'n lang tydperk van die tyd, wat beteken sleep tot stilstand kan meer van 'n vereiste opsie in trending / tempo markte wees as in wat wissel omgewings. Vir handelaars op soek na meer inligting, ek deel my oogpunt in die artikel & ldquo; In-Handel Management & rdquo. Ek gered die beste vir laaste. Dit is hier waar ek sal bou en my persoonlike waarde vir 'bestuur, reëls, & rsquo; van my handel benadering. As ek vind myself gedurig loop in 'n kwessie of probleem, die enigste rasionele ding om te doen is te identifiseer die probleem en 'n reël om dit te bou. Dit & rsquo; s waar my persoonlike reëls kom in die spel. Dit sal grootliks verskil tussen handelaars, maar as 'n idee, een van die reëls wat bestaan ​​het op my planne vir 'n rukkie: & Ldquo; Ek sal nie gooi goeie geld na sleg & rdquo. Dit beteken dat as ek 'n handelsmerk te open, en ek verloor â € Ek sal nie voeg by dat die verlies. Dit beteken ook dat, as ek my stop, en die handel beweeg teen my â € Ek sal nie, onder geen omstandighede, waarde vir 'verbreed, & rsquo; die stop of gee dit meer ruimte in die hoop dat hy reg. Ek het opgemerk die tekort in my handel nogal 'n rukkie gelede, het 'n reël rondom dit, en het dit gehou as 'n herinnering. Ek moedig jou aan om in kennis watter gebiede van handel veroorsaak jy sukkel, en spreek hulle in hierdie afdeling. --- Geskryf deur James B. Stanley Om kontak James Stanley, stuur 'n epos InstructorDailyFX. Jy kan James volg op Twitter JStanleyFX. Om aan te sluit James Stanley & rsquo; s verspreiding lys, kliek asseblief hier. Navorsing waarna verwys word in hierdie artikel:


No comments:

Post a Comment