Tuesday, October 11, 2016

Telehealth Resource Center

Die ontwikkeling van 'n opleiding Strategie April 21, 2011 Wanneer en hoe dikwels moet opleiding pogings begin? Opleiding vind gewoonlik: 1) In die eerste ontwikkelingsprogram, 2) Net voor die program skop af - aanvanklike aanvang van die telemedisyne diens en 3) Voortgesette vir nuwe personeel wat in die telemedisyne program en bijscholing vir bestaande personeel. Tydens Program Ontwikkeling: klinieke en gesondheidsentrums organisasies kyk dikwels vir telemedisyne opleidingsprogramme wanneer hulle begin om te beplan en te begin 'n telemedisyne program. Opleidingsprogramme wat nuwe program ontwikkeling te ondersteun gewoonlik dek kliniese, bedryfs-, besigheid, en tegniese oorwegings in die ontwikkeling van 'n program. Organisasies wat die ontwikkeling van telemedisyne dienste begin gewoonlik vestig 'n kruis funksionele span wat die projekbestuurder, programbestuurder, en verteenwoordigers van die kliniese verskaffers, kliniek bedrywighede personeel, administratiewe en tegniese personeel kan die volgende insluit. Vroeg in die diens beplanningsfase van die program, al die spanlede algemeen begin te voed hulself op telemedisyne en 'n paar of al mag 'n gestruktureerde opleidingsprogram bywoon. Net voor die program afskop: Enige operasionele personeel, insluitend verwys dokters, spesiale verskaffers, webwerf koördineerders, tegniese ondersteuning personeel, wat nie opleiding ontvang het, sal opgelei moet word. Sommige mense mag bijscholing voor nodig om die aanvang van die program as daar 'n beduidende gaping tussen die tyd van oorspronklike opleiding en diens inisiasie is. Personeel aan telemedisyne sal nodig hê om 'n begrip van telemedisyne prosedures en beleide te demonstreer, en die vermoë te demonstreer om die telemedisyne toerusting by die vereiste vir hul posisies vlak funksioneer. Voortgesette opleiding: Na 'n program is operasionele, daar is 'n voortdurende behoefte aan personeel wat werk in die telemedisyne program op te lei. Hierdie opleiding verskaf inligting en ervaring op spesifieke vaardighede om met selfvertroue uit te voer werk spesifieke aktiwiteite op voldoende vlakke. Dit moet ook die personeel op hoogte te bly van nuwe elemente in die veld en personeel by te staan ​​in die implementering van moderne tegnologie. Vir voortgesette bedrywighede, moet 'n opleidingstrategie ontwerp om te verseker dat nuwe personeel behoorlik opgelei in 'n tydige wyse en bestaande personeel in staat is om hul vaardighede en kennis wat nodig is te verfris. Watter stappe is belangrik in die ontwikkeling van 'n suksesvolle opleiding strategie vir 'n telemedisyne program? Die volgende stappe moet in ag geneem word in die ontwikkeling en implementering van 'n opleiding strategie: Bepaal wie moet opgelei word. Vas te stel wat die opleiding inhoud moet wees en die diepte van opleiding wat elke personeellid of kliniese departement vereis. Bepaal hoe om die opleiding te verskaf. Die meeste programme gebruik 'n kombinasie van opleiding modaliteite om personeel op te lei in die verkryging van die vaardighede wat nodig is vir telemedisyne dienslewering. By die keuse van onder verskillende opleiding modaliteite, moet die opleiding strategie in ag neem die kennisbasis van personeel word opgelei, opleiding beskikbaar in die gebied, en die begroting vir opleiding. Verseker dat elke personeellid die inligting aan die vlak wat nodig is om die take assosieer met die werk te verrig het geleer. Evalueer opleiding resultate en herstruktureer as dit nodig is. Wie moet opgelei word? Sedert telemedisyne 'n gereelde deel van kliniese bedrywighede 'n verskaffer se sal word, sal almal wat betrokke is by die telemedisyne program 'n bedrag van opleiding vereis. Daar is rolle en verantwoordelikhede gemeenskaplik aan die meeste telemedisyne programme en opleiding moet verskaf word vir elke rol. Afhangende van die grootte van die telemedisyne webwerf, kan een persoon veelvuldige rolle word toegeken en sal opleiding vir alle opgedra rolle nodig het. Die bedrywighede module bied gedetailleerde inligting oor rolle en verantwoordelikhede. Die personeel vul die volgende rolle sal moet telemedisyne opleiding het: Telemedisyne koördineerders en enige personeellid wat verantwoordelikheid vir die oorhoofse bestuur van die telemedisyne funksie het. Clinic personeel, insluitend voorbereiders, voorkantoor personeel, spesiale kliniek koördineerders, mediese rekords personeel. Kliniese aanbieders, wat kan insluit mediese assistente, verpleegsters, midlevel praktisyns en ander wat opgelei sal word om die toerusting te bedryf en bied die pasiënte na die afgeleë klinici. Met verwysing werf klinici wat pasiënt verwysings na die telemedisyne program en in sommige gevalle, bied kliniese ondersteuning aan die spesialis deur video. Remote verskaffer webwerf klinici, wat optree as konsultante vir die verwysing dokters en / of verskaf direkte telemedisyne kliniese dienste aan pasiënte. Tegniese ondersteuning personeel, wat nodig telekommunikasie lyne en toerusting te installeer en sal verantwoordelik wees vir die instandhouding en die oplos van probleme die toerusting en lyne wees. Administratiewe en ondersteuningspersoneel wat koppelvlak met pasiënte en telemedisyne klinici. Wat onderwerpe gedek moet word in telemedisyne opleiding? Elke persoon op die telemedisyne span sal algemene telemedisyne opleiding en dan meer gespesialiseerde opleiding pertinente in ooreenstemming met hul onderskeie verantwoordelikhede nodig het. Die breedte en diepte van die opleiding hang af van die rol van die personeel binne die telemedisyne program. As deel van ontwikkelingsproses n telemedisyne program se moet spesifieke telemedisyne verantwoordelikhede word geïdentifiseer en aan nuwe en / of bestaande posisies. 'N Suksesvolle opleiding strategie moet die vlak van diepte wat nodig is vir elke posisie te voorsien. Hierdie module sluit 'n kennis en vaardighede matriks vir die mees algemene telemedisyne posisies. Dit identifiseer kritiese vaardigheid en kennis areas wat gedek moet word in opleidingsprogramme vir die algemene rolle in telemedisyne programme. Sommige belangrike opleiding onderwerpe vir die mees algemene telemedisyne rolle word hieronder gelys: Telemedisyne Program Bestuurders en kruis funksionele ontwikkeling span Opleiding Onderwerpe: Impak van telemedisyne op organisatoriese bedrywighede Strategiese beplanning en telemedisyne aansoeke organisatoriese gereedheid Projekbestuur vir telemedisyne telemedisyne tegnologie organisatoriese verandering besturende Sakemodelle en volhoubaarheid vergoeding Wetlike en regulerende oorwegings Uitvoering van 'n behoeftebepaling kliniese oorwegings Die skep van kampioene en kliniese buy-in Voorspellers van sukses Verwysings, skedulering en opvolg Rolle en verantwoordelikhede Belangrikheid van 'n Telemedisyne webwerf koördineerder Rol van Pasiënt Aanbieder Data-insameling en bestuur verslagdoening Evaluering van program werking en doeltreffendheid Pasiënt Aanbieders Opleiding Onderwerpe: Die rol van die pasiënt aanbieder in 'n telemedisyne pasiënt besoek / professionele raadpleeg Situasies waarin dit toepaslik is om 'n pasiënt aanbieder gebruik en wanneer dit is nie geskik Besoek / raadpleeg logistieke protokolle kliniese protokolle Privaatheid en sekuriteit Lig pasiënte oor telemedisyne, vertroulikheid en privaatheid Werk met afgeleë klinici Pasiënt eksamen met behulp van telemedisyne Bedryfstelsel telemedisyne toerusting en bestek Basiese probleem op te los vir telekommunikasie en toerusting Die insameling program data Klinici Opleiding Onderwerpe: kliniese protokolle Privaatheid en sekuriteit Die uitvoer van telemedisyne konsultasies Die rol van die pasiënt aanbieder en hoe om te werk met aanbieders Die gebruik van die telemedisyne toerusting Gebruik van randapparatuur Regulatoriese kwessies - Credentialing, bevoorregting en ander regulerende / regskwessies. Kliniese personeellede het baie baat by peer-to-peer interaksie. Werk met klinici wat reeds telemedisyne doen bied klinici met die geleentheid om kliniese bekommernisse te bespreek en om te hoor van suksesvolle eweknieë. Dit kan een van die mees kragtige opleiding gereedskap wat beskikbaar is om telemedisyne programme. IT en tegniese ondersteuning personeel opleiding Onderwerpe: Rol van IT en tegniese ondersteuning in telemedisyne sukses Telemedisyne tegnologie en hoe om dit toe te pas Telekommunikasie grondbeginsels en toepassing op telemedisyne tipes toerusting Toerusting en video standaarde toerusting seleksie toerusting instandhouding Probleemoplossing Diensvlakooreenkomste


No comments:

Post a Comment