Wednesday, October 19, 2016

Opsie Alpha

opsie Alpha Daar is 'n gewilde gesegde dat "Daar is nie so iets soos 'n gratis middagete". Pas perfek om hierdie diens. Gratis verhoor diens en dan uitsteken $ 25 vorentoe is al aas en skakelaar tegnieke. Sy diens is 'n stadige gif wat jou doodmaak niksvermoedend as jy sy kennis van die opsies wêreld bewonder. Laat my gaan lê sy plan. Ek sal jou vertel hoe jy geld sou verloor sonder om eers te besef totdat dit te laat is. Kirk is baie goed ingelig. Ek sal hom gee dat en hy weet 'n baie oor opsie handel. Die meeste van ons verstaan ​​wan en oproepe. Maar, wanneer dit kom by Yster CONDORS, Butterfly, Straddle, Vertikale rol ens, die meeste van ons is onbewus en dit is waar hy jou kry. Jy sal ook op 'n gemiddelde $ 300 $ 600 per maand op 'n $ 5000 belegging. Ek het by hom gebly vir 6 maande en verloor sowat $ 2500. Hy sal uitstuur 3 tot 6 waarskuwings en sodat jy jaag sy beweeg die hele tyd en sal nie tyd om na te vors of anders vrees ontbreek die skuif het. In sy video's, sal hy spog oor sy wenners wat meestal sou wees $ 10 tot $ 25 wins en dan een in 'n maand sal hy gooi in 'n slegte ambagte en jy sal $ 700 verloor om $ 1000 in net een handel. Ek verloor $ 700 op X (US Steel) en $ 400 en LNKD (Gekoppel In) net 'n paar te noem. Jy sal aanneem dat sedert die wins is dus minder, verlies sal te beperk. Maar, dit is nie waar nie. Hy sal 'n handelsmerk te maak en dan begin verkoop naak oproepe en jou makelaar sal nie toelaat dat jy om dit te doen nie, tensy jy $ 20,000 of meer in jou handel rekening. Jy uiteindelik verloor en hy spog hoe hy weggekom of verminder sy verloor. Hy jy probeer om hom te vra om hulp hy is baie onbeskof en sal nie eens reageer op jou e-pos so reageer in 'n paar handel lingo dat jy nie sal verstaan ​​nie. Ek glo hy werk vir die makelaar (TDA). Ek betaal byna $ 1500 'n maand in opsies fooi en nog geld verloor. Ek glo hy kommissie kry van die makelaar wat hy gebruik vir elke handel ons almal op grond van sy aanbeveling te koop. Moenie jou tyd en geld te mors. Jy sal jou gemoedsrus verloor en jou geld probeer om sy ambagte naboots.


No comments:

Post a Comment