Sunday, October 9, 2016

Risiko Beloning Verhouding

Risiko Beloning verhouding Risiko-opbrengs verhouding Risiko-opbrengs is 'n baie belangrike konsep wat 'n handelaar moet verstaan ​​en te implementeer ten einde winsgewend te wees handel die Forex mark. Die konsep van risiko-opbrengs, soos sy naam suggereer, kwantifiseer die verhouding van die verwagte verlies (indien die handel onsuksesvol) om die verwagte wins (indien die handel suksesvol is). Wanneer dit gekombineer met die waarskynlikheid wat verband hou met uitkoms 'n handelsmerk se sal die korrekte gebruik van risiko-opbrengs aansienlik verhoog kanse op sukses 'n handelaar se. Risiko-opbrengs is 'n baie belangrike konsep wat 'n handelaar moet verstaan ​​en te implementeer ten einde winsgewend te wees handel die Forex mark. Wag - het ek herhaal myself? Ja - die konsep is wat belangrik is. Lees nou verder ... Terwyl hierdie verhouding algemeen bekend as "risiko-opbrengs," die werklike numeriese verhouding is konvensioneel agteruit geskryf. As 'n voorbeeld, 'n 2: 1 risiko-opbrengs-verhouding dui die handelaar verwag óf 2 eenhede van wins / opbrengs OF 1 eenheid van verlies / risiko. In hierdie voorbeeld, 'n "eenheid" kan 'n dollar, 'n neut, of enige ander maatstaf wees - dit maak nie saak as die berekening is 'n verhouding. Hoe word risiko-opbrengs bepaal? Vir elke handel het die volgende twee vrae moet gevra word (voor die handel geplaas): 1) Indien ek korrek is, en die handel is winsgewend, hoeveel kan ek verwag om te verdien? 2) As ek verkeerd is, en die handel is 'n verlies, hoeveel is ek bereid om te verloor? Die antwoorde van die volgende vrae sal die risiko-opbrengs-verhouding vir daardie gegewe handel te bepaal. Veronderstel ek sien 'n groot geleentheid om die euro / dollar te koop teen 1,3200. As my analise korrek is en die handel gaan my manier kan ek redelik verwag om te sien die twee gaan al die pad tot 1,3400. As dit gebeur, sal ek verdien 200 pitte - dit is my teiken, of my verwagte opbrengs. Maar as my ontleding verkeerd bewys en die handel gaan teen my Ek is net bereid is om 50 pitte verloor. Ek sal my Stop Loss orde vasgestel op 1,3150, stigting van 'n maksimum risiko van 50 pitte. Risiko-opbrengs Formule: verwagte opbrengs / Maksimum risiko Ons Voorbeeld: 200 pitte / 50 pitte = 4 Ons risiko-opbrengs verhouding: "4: 1" Die kombinasie van risiko-opbrengs en Waarskynlikheid Risiko-opbrengs verhouding is slegs 'n deel van die winsgewendheid vergelyking. Die ander belangrike faktor wat oorweeg moet word is waarskynlikheid. Waarskynlikheid beantwoord die vraag: "Wat is die kans hierdie handel sal sy teiken te bereik" Suiwer toevallige gebeure - soos 'n muntstuk gooi - sal 'n waarskynlikheid van 50% behaal. 'N Meer waarskynlike uitkoms sal wees meer as 50%, terwyl 'n onwaarskynlike uitkoms minder as 50% sal wees. Om die verhouding tussen risiko-opbrengs en Waarskynlikheid wys, kom ons vra onsself die vraag: As ek 4 ambagte in 'n dag, wat risiko-opbrengs en Waarskynlikheid het ek nodig om gelykbreek? Om te werk deur middel van hierdie voorbeeld, kom ons sê ons is net die neem van ambagte wat 'n 3 het: 1 risiko-opbrengs. Dit beteken dat elke handel ek wen - ek verdien $ 3. Elke handel ek verloor - ek verloor $ 1. 7E1 / AppData / Plaaslike / Temp / moz-kiekie-3.jpg "/% 7E1 / AppData / Plaaslike / Temp / moz-kiekie-4.jpg" /% In hierdie voorbeeld, 'n 3: 1 risiko-opbrengs verhouding, gekombineer met 'n wen waarskynlikheid van 25%, kon ons gelykbreek aan die einde van 4 ambagte. Hieronder is 'n tabel van die risiko-opbrengs en waarskynlikheid kombinasies wat nodig is om gelyk te breek. Hoe om te gebruik risiko-opbrengs Wat is die beste risiko-opbrengs verhouding? Die grootste natuurlik! Maar die minimum risiko-opbrengs verhouding absoluut noodsaaklik sal wissel vir elke handelaar. Om die risiko-opbrengs verhouding wat jou winsgewendheid sal toeneem bepaal, vra jouself hierdie vraag: Watter persentasie van die tyd is my ambagte suksesvol? As jou antwoord is 50%, jy hoef net 'n risiko-opbrengs effens hoër as 1: 1. 1 risiko-opbrengs: As jou ambagte is slegs suksesvol 20% van die tyd, minstens 'n 4 nodig. As 'n algemene reël, is dit baie moeilik om 'n wen-koers van meer as 50% behaal. Daarom is die meeste winsgewend handelaars mik vir risiko-opbrengs ambagte wat 2: 1 as 'n absolute minimum, terwyl 3: 1 of 4: 1 word sterk aanbeveel.


No comments:

Post a Comment