Monday, October 10, 2016

Phibase Pro Aflaai

PhiBase Pro aflaai 2014 3A% 2F% 2F1.gravatar% 2Favatar% 2Fad516503a11cd5ca435acc9bb6523536% 3FS% 3D30r = G "/% Geskryf deur indicatorfx Soos die soeke na die Heilige Graal voort, ek gestamp hierdie EA, PhiBase Pro. 'N Oënskynlik interessante EA. Hulle het 'n maandelikse verslag wat sal poog om binne die lig te verskaf oor die strategie sodat gebruikers die EA beter kan verstaan. Dit is hoe die bot skepper se sodat die kliënt die vertroue in die EA sal hê. Hulle plaas op hul webwerf updates van hul ambagte wat hul kliënte kan verstaan ​​en te vergelyk met hul eie handel gedoen. In my persoonlike handel ervaring, is ek verstom oor die resultate. Ek gekoop PhiBase maar na besig met 'n terug te toets vir GBPUSD en USDCHF, ek voer dit op EURUSD. Ek dink dit is 'n goeie EA maar eerlik, ek was teleurgesteld met die uitslag van die backtest vir GBPUSD en USDCHF wat anders saam met hulle handel resultate. Ek is nie seker of dit was net vir my of die geluk net gegly weg toe ek koop / verkoop dit. Ook, wanneer ek hulle gevra vir 'n terugbetaling, hulle het nooit moed enige terugbetaling. Wel, dit was twee maande wat verby is en sedert hul terugbetaling beleid is slegs 'n 30 dag toestand, wat die rede van die nie-terugbetaling kan wees. Ek het dit net van my grafiek. Daar is mooier, meer winsgewend EA se daar buite. Geen handel maak vir 3 dae is so 'n slegte gevolg. Ek dink ek is nie alleen nie ervaar dit as die meeste van die terugvoer van ander handelaars is redelik dieselfde. Ek dink, my soeke na die Heilige Graal is steeds op.


No comments:

Post a Comment