Friday, October 14, 2016

Regte Kwessies Met Standard Chartered Bank ( Scb ) Online Trading

Regte Kwessies met Standard Chartered Bank (SCB) Online Trading Standard Chartered het laat om die Singapoer makelaars toneel baie kleinbeleggers met, maar gelok Geen minimum kommissie Zero bewaring fooie lae koste Maar hoe goed het SCB hanteer kontant oproepe / regte kwessies? Turns out as jy van plan is om aandele te hou met SCB langtermyn dit eintlik hanteer regte kwessies redelik goed. Waarom is dit belangrik Van tyd tot tyd, die aandele wat jy hou in jou SCB rekening moet addisionele befondsing anders as kapitale daardeur tydens IPO. Die voorraad kan óf opgewek skuld of meer aandele, waarvan laasgenoemde kwessies regte in te samel. Regte kwessies gee die bestaande aandeelhouers die reg om sy aantal aandele verhoog deur te belê meer kapitaal benewens sy oorspronklike aandeel koop. As die belegger wil nie, kan hy verkoop die regte sodat hy nie sal verdun na die regte-uitgifte. Regte kwessies is baie algemeen onder kapitaalintensief of hoë dividend uitbetaling maatskappye soos REITs en nuts. As jy 'n dividend belegger met inkomste vervaardiging voorrade soos REITs en utilities, sal jy wil weet of SCB hanteer dit goed. Ek het onlangs deur 'n regte-uitgifte met LMIR en wil graag met lesers te deel my ervaring. Hoe SCB is anders as CDP gehou aandele Die verskil hier is dat SCB is 'n soort van genomineerde rekening wat beteken dat jy nie briewe van korporatiewe aksie sal kry soos jy sou as sy aandele gehou onder CDP normaalweg rekening. As sodanig, sal jy nie 'n brief wat jy vertel waarom LMIR meer van jou geld wil ontvang, wat is in dit vir bestaande aandeelhouers en al die belangrike datums. By afsluiting van die saak van regte aanspraak, sal jy 'n oproep van SCB vra of jy wil om te neem die regte te kry. Ken die belangrike datums en As jy nie bewus is van belangrike datums is, word dit belangrik vir jou om tred te hou van belangrike datums te hou. Dit is belangrik dat jy dit as gevolg doen Jy wil weet wanneer LMIR gaan ex regte en prys daal af na Terp prys Jy wil weet wanneer die regte begin handel as jy wil hê dat die regte te verkoop as jy nie wil deelneem aan die regte-uitgifte of as jy voel die regte goedkoop jy kan die regte koop Wanneer is naby van regte aanspraak en die laaste datum en tyd wat jy kan die regte aanvaar. As jy hierdie datum gemis sal jy nie in staat wees om deel te neem. SCB Service Ek het geen LMIR aandele voorheen besit, so ek moes die regte tussen die 10de koop om 18 November en ek het hulle teen 'n gemiddelde prys van $ 0,04 wat my gemiddelde prys maak by $ 0,35. Of jy die regte koop of jy die eienaar van die aandele voor 10 November, sal SCB kliëntediens bel jou om jou te vra Of jy wil om te neem die regte Of jy wil in te skryf vir meer as regte Nou hier is die dinge om op te let: Na afloop van die reg, maak seker dat jy jou selfoon te monitor omdat SCB net 'n klein venster om jou te bel. Ek het 'n oproep op die 19de om 10 uur vir my sê dat ek nodig het om te reageer deur 12:00 daardie dag en ek was in 'n vergadering sonder my selfoon! Maak seker dat jy weet of jy geregtig is om oortollige regte. Die diens mag onervarenheid om te weet dat, maar as jy weet jy is geregtig wat jy nodig het om seker te maak met hulle. By verstek die kliëntediens persoon wat dit aan jou as jy geregtig is om dit te. Dit sal opgemerk word dat omdat ek nie die aandele besit oorspronklik ek kan nie inteken om oortollige regte. Dit het my verhouding bestuurder om dit te verduidelik aan my. Sodra jy jou besluit neem moet jy seker maak dat jy genoeg geld in jou SCB afrekeningstaat om die regte en oortollige regte te koop. Dit gaan dieselfde as al jou normale aankoop aandeel onder SCB. Die aandele kan laat vertoon op jou SCB handel rekening wees. Myne het net op 6 Desember, 1 dag nadat dit begin handel op die 5de. Afsluiting Ek hoop ek op voorwaarde dat jy met genoeg inligting oor hoe hierdie unieke makelaars hanteer regte kwessies. Dit is nie regtig te veel moeite ek voel maar dit is net frustrerend dat hulle het net 'n klein venster op jou versoek kry. Ek het 'n vrye Singapoer Dividend Stock Tracker. It160; bevat Singapoer se top dividend aandele beide prima en 'n hoë opbrengs voorraad wat 'n groot vir 'n hoë opbrengs beleggings is. Moenie volg my Dividend Stock Tracker wat opgedateer nightly160; hier.


No comments:

Post a Comment