Tuesday, October 18, 2016

Super Land 105

Julie Stockton Oliver Kondig kandidatuur vir nog 'n termyn 2015/11/20 Ek, Julie Stockton Oliver, wil graag my kandidatuur aankondig vir nog 'n termyn vir die kantoor van Nevada County Klerk. Ek is getroud met Terry Oliver en ons het 3 dogters, Trisha Smith en haar man Nick, Miccah Sargent en man Ronny en Tessa Oliver, en 'n baie spesiale kleinseun Tyllan Sargent. Ek is die dogter van wyle Dudley en Geraldine Stockton. Ek is 'n aktiewe lid van Sentraal Baptist Church, hier in Prescott, waar ek sing in die koor, dien op die gasvryheid komitee en werk in die program die Awana se. Om te sê dit was 'n plesier om as jou County Klerk vir die afgelope paar jaar 'n understatement sou wees nie. Ek het elke aspek van my werk geniet veral om jou te help die burgers van Nevada County na die beste van my vermoë. Dit het werklik 'n eer en 'n voorreg was. Ek sal vorentoe kyk na 'n besoek saam met jou as ek begin my veldtog vir re-eletion. Ek vra vir jou stem en te ondersteun in die Maart 2016 Laerskool.


No comments:

Post a Comment